bedankje alvast - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Marianne Klaassen - WaarBenJij.nu bedankje alvast - Reisverslag uit Katwijk-Midden, Nederland van Marianne Klaassen - WaarBenJij.nu

bedankje alvast

Blijf op de hoogte en volg Marianne

28 Oktober 2013 | Nederland, Katwijk-Midden

Ik wil ook ff iedereen bedanken voor mijn supriseparty. Vond het zo leuk. De kaartjes die ik van iedereen gekregen heb, cadeautjes. Echt superlief allemaal!
Heb ook een map gekregen van me vrienden en familie die allemaal op me supriseparty waren en die hebben allemaal een a4tje geschreven. Ken nu al niet wachten om hem te lezen!

liefsss

• 28 Oktober 2013 - 19:17

Margreet :

Kijk je hebt al een begin gemaakt :), leuk hoor. Dit blog wel bijhouden he :P. Nu aftellen, spannend hoor. Ben erg benieuwd. Je hebt iig wat te lezen in Ghana haha Xxx

• 30 Oktober 2013 - 12:54

Samantha:

nou... daar ga je bijna.. pfff wat een end ! ik ga je missen skaat! Xx

• 31 Oktober 2013 - 00:28

Janny:

Een hele goede reis en ik hou je bij op de site.
    We horen/lezen wel Groetjes en dikke kus Janny

• 31 Oktober 2013 - 06:53

Jeannet:

nog een paar uurtjes en dan is het zover. Heel veel plezier.xxxxxxxxxxxxxx

• 31 Oktober 2013 - 09:52

Greetje:

Succes Marianne,.... maar vooral genieten en gezond blijven!!
    Ik zie je daar! groetjes van Greetje en Arie

• 31 Oktober 2013 - 14:38

Jeanette Vd Plas :

Je zit nu wrs bijna in het vliegtuig om aan je grote avontuur te beginnen. Ik zal je blijven volgen en zal ook de nodige info van Jeanine krijgen.
    Meid ik vind het zo byzonder gaaf dat je dit aangaat, wens je ook veel leerzame en mooie momenten toe. Heeeeeel veeeeeeel succes en bovenal plezier in wat je gaat doen.
    Dikke xx

• 31 Oktober 2013 - 19:48

Lisa:

lieve marianne,
    heel veel plezier en we blijven je volgen :)!

dikke kus van onsxxxx

• 03 November 2013 - 19:32

Will De Roode:

Hey Marianne goede reis gehad?ben nieuwsgierig naar je verdere verslagen Gr. Will